Telstar en 711 bundelen krachten in partnership
711 (uit te spreken als seven eleven) bundelt de krachten met de Witte Leeuwen van Telstar. Met ingang van het nieuwe seizoen 2023-2024 is 711 de nieuwe hoofdsponsor van Telstar. De aanbieder van online kansspelen prijkt minimaal de komende twee seizoenen op de borst van de welbekende wedstrijdtenues van de Witte Leeuwen en wordt daarnaast naamgevend stadionpartner van het 711 Stadion in Velsen-Zuid. Met dit partnership kunnen beide partijen hun ambities verder vormgeven.
Tom de Backer, CEO van 711, kijkt met trots vooruit op de samenwerking met de Witte Leeuwen: ‘Telstar viel ons in eerste instantie op als een eigenzinnige club, laagdrempelig en sympathiek. In onze gesprekken met de club proefden wij de warmte en ook de heldere ambitie om de komende jaren stappen te maken op sportief en commercieel gebied. In onze ogen een hele mooie match met 711 en onze ambitie om ook de komende jaren flink door te groeien.’
‘711 is meer dan een nummer.’, aldus de kersverse algemeen directeur van Telstar, Leon Annokkée. ‘Het is een jong en zeer ambitieus platform en merk, dat goed gebruik kan maken van de jarenlange expertise van het achterliggende familiebedrijf. Een bedrijf ook dat onze ambities herkent en daar met overtuiging graag een steentje aan bijdraagt. We zijn verheugd met het partnerschap en geloven dat we op een verantwoordelijke wijze invulling kunnen geven aan een groei van zowel Telstar als 711.’
Op dinsdag 27 juni vond de ondertekening plaats door de directies van 711 en Telstar. Tom de Backer en Leon Annokkée ondertekenden in bijzijn van de contractonderhandelaars Jasper van Nieuwerburgh, Gilles de Backer en Bart Appelman de overeenkomst, welke loopt tot het einde van seizoen 2024-2025.