Event in teken van 5 jaar Citymarketing Velsen
Maar liefst 175 vertegenwoordigers van de doelgroepen van Citymarketing Velsen – bewoners, bedrijven en bezoekers – waren in de eerste week van december naar Villa Westend gekomen voor het jaarlijkse ‘feest van de verbinding’. De hoge opkomst op het citymarketingevent Beleef IJmuiden, ontdek Velsen bewijst dat onze strategie werkt: verbinden en partijen waar het kan samenbrengen. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. Dat geldt zeker als het gaat om de promotie van onze veelzijdige gemeente.
Het event stond deels in het teken van 5 jaar Stichting Citymarketing Velsen. In deze video blikken we terug, maar kijken we ook vooruit. Bijvoorbeeld naar PreSail IJmond, SAIL Amsterdam en de viering van 150 jaar IJmuiden en 150 jaar Noordzeekanaal. In 2024 gaan we aan de slag met een nieuw meerjarenplan waarover wij graag in gesprek gaan met onze 42 partners waarmee wij IJmuiden en Velsen op de kaart zetten.
Er waren mooie woorden van burgemeester Frank Dales en wethouder Bram Diepstraten en tijdens de talkshow die werd gepresenteerd door de bestuursleden kwamen ondernemers en organisatoren aan het woord over hun liefde voor Velsen. Voorafgaand aan het blok over IJmuiden Rauw aan Zee was het videoverslag van onze guerilla marketingactie in Amsterdam te zien.
De ondernemers van Spaarnwoude Geeft Energie zorgden op het parkeerterrein voor een avontuurlijke ontvangst en deelden lootjes uit waarmee mooie prijzen te winnen waren. En als klap op de vuurpijl nam Bram Diepstraten het eerste (digitale) exemplaar in ontvangst van de bedrijveneditie van het Ontdek-magazine.
Het volgende citymarketingevent vindt plaats op woensdag 11 december 2024 en staat dan in het teken van ons nieuwe Meerjarenplan en natuurlijk van PreSail/SAIL.